Hulp bij administratie

Mijn hart gaat sneller kloppen als ik kan opruimen of regelen. Ik heb er plezier in en krijg er veel energie van (in tegenstelling tot veel andere mensen!) Ik ben blij als ik na een paar uur een opgeruimde zolder of garage zie of aankijk tegen een opgeruimde kast of paar gevulde ordners in plaats van een groot aantal, halfgevulde, lege, niet georganiseerde exemplaren.

Mijn enthousiasme zet ik graag in om andere mensen te helpen. Heb je geen tijd, geen zin of zie je het gewoon niet, of ben je het overzicht helemaal kwijt?Hoe fijn zou hetzijn als je kasten zijn opgeruimd, je administratie geordend?Rust … en ruimte in je hoofd.

Ook in bijzondere situaties draag ik mijn steentje bij. Ik heb inmiddels enkele families zaken uit handen mogen nemen (‘ontzorgd’) na een uitvaart. Inderdaad, ná de uitvaart. Van het versturen van de bedankkaarten tot en met het ‘verkoopklaar’ maken van het huis. 

 Nadenken over, samen overleggen, uitvoeren en afronden van een kort project. Mijn kracht zit daar vooral in: een activiteit die begint en eindigt op een bepaald moment. Lekker alles geregeld en opgeruimd.

 

Gun jezelf rust en ruimte. Krijg weer energie.

Ik kan je helpen bij je administratie, met opruimen, van je eigen huis of het huis van je (schoon) ouders, ik schrijf de kaarten, verdeel de inboedel, maak andere mensen blij met de meubels. Jij kunt meertijd besteden aan je eigen leven of aan het verwerken van je verdriet. Ik ben niet persoonlijk betrokken bij je situatie en heb afstand waardoor ik doorpak. En natuurlijk drinken we af en toe een kop thee.

 

Wil je weten hoe ik jouw concreet kan helpen? Heb je een vraag? 

Stuur je bericht naar elsbeth@bergbosch.nl of bel naar 06 – 82 86 33 89.

 

Met opgeruimde groet,

Elsbeth