Organiseren mail

Je bewaart alle mailberichten.  Je bergt ze op in verschillende mappen, dubbel dus. Dan kun je het later makkelijker terugvinden, denk je. Je zoekt namelijk regelmatig naar een mailbericht en vindt t vaak pas na lange tijd.

Een goede mappenstructuur in twee uur

Het opbergen van een mailbericht kost je ook vele minuten, en dat voor ieder bericht. Want je weet niet meer in welke map je het vorige bericht over dat onderwerp hebt opgeborgen. Paniek breekt uit. Hoeveel beslag leg je inmiddels op de capaciteit van je computer en van het bedrijf waar je voor werkt?

Volg je mijn workshop dan leer je om maximaal 15 mappen aan te maken in je inbox. Je gaat mappen bundelen. Je leert om mappen een eenduidige naam te geven. En je leert om een mailbericht te bewaren of juist gewoon te verwijderen.

Het resultaat is dat je overzicht krijgt in je mailbox. Het lukt je steeds beter om mailberichten sneller af te handelen en ze op te bergen in één van de mappen die je hebt aangemaakt in je inbox. Bovendien vind je heel gemakkelijk emailberichten weer terug. Kortom, een overzichtelijke mappenstructuur in je inbox en rust in je hoofd. Fijn toch?

 

Aanpak en kosten

De workshop geef ik of alleen aan jou of aan je collega’s of medewerkers. Wil je je wensen bespreken? Vul het contactformulier in dan neem ik contact met je op.

Persoonlijke kennismaken

 Tijdens ons eerste gesprek maken we kennis en bespreken we je wensen

i

Contrete plannen

Samen vullen we in wat ik voor je kan doen. Dit zet ik om in een concreet plan.