Grip op je agenda
Je hebt de ene meeting na de andere. Je laat je mailbox overstromen. Je accepteert alle uitnodigingen klakkeloos. Niet belangrijke zaken en niet urgente zaken geef je voorrang.
Met een volle agenda toch tijd voor mail
Je komt niet toe aan een vaste week- of maandindeling. Je reserveert geen tijd voor het maken van een goede planning. Je vult je agenda ad hoc. Je collega’s om je heen raken geïrriteerd. Paniek. Je hebt geen overzicht. Taken uit acties voer je of te laat of niet uit. Je hebt een ondoorzichtig systeem van allerlei losse briefjes en verschillende agenda’s. En tot slot, je inbox blijft vol.
Als je mijn workshop hebt gevolgd dan zet je regelmatig terugkerende activiteiten in je agenda. Je werkt je planning regelmatig bij. Je maakt afspraken met andere mensen over het beheer van je agenda. En je krijgt lucht en ruimte in je agenda.
Het resultaat is dat je inzicht krijgt in de hoeveel tijd die je werkzaamheden in beslag nemen. En je creëert ruimte in je agenda voor onverwachte acties. Je krijgt overzicht. De sfeer tussen jou en je collega’s verbetert. En tot slot, je inbox raakt leeg.
Aanpak en kosten
Kennismaken
Tijdens onze eerste ontmoeting bespreken we je situatie en wensen.
Wat gaan we doen?
Aan de hand van je wensen maak ik een concreet voorstel.
Aan de slag
We prikken een dag en tijdstip om samen aan de slag te gaan.
De trainingen geef ik in verschillende vormen en op maatgemaakt. Dat is afhankelijk van jouw behoefte en de werksituatie. Denk bijvoorbeeld aan een 1-op-1 training voor jezelf of één van je medewerkers. Of aan een training voor je hele team. Net wat jij wil. Wil je ontdekken wat ik voor je kan doen? En wat de kosten zijn? Vul het contactformulier in dan neem ik contact met je op.
Contactformulier - Grip op je agenda
GRIP OP JE INBOX
Een goede mappenstructuur in twee uur
GRIP OP JE AGENDA
Met een volle agenda toch tijd voor mail
GRIP OP JE MAILBERICHTEN
In twee uur je overvolle inbox te lijf