Opruimen
Naast je eigen leven met gezin en baan kom je niet toe aan grote klussen zoals het opruimen van een kast, kamer, de keuken of de zolder. Je vindt het lastig om keuzes te maken. Als je dan een keer begint, komt er altijd wat tussen. Je maakt de klus niet af. Je krijgt t maar niet onder de knie om systematisch om te ruimen.
Samen aan de slag en zélf de regie houden
Het is juist plezierig om met iemand die je (nog) niet kent op te ruimen; denk bijvoorbeeld aan je kasten, kamers, keuken, je administratie, foto’s of het huis van je ouders. Je haalt samen geen herinneringen op omdat je die samen niet hebt. Dat scheelt tijd! Je dwaalt minder af tijdens het opruimen dan als je met familie of vrienden opruimt. Die vinden vaak ook wat over jouw spullen. ‘Joh, dat kan toch weg? Wat heb je daar nou aan?’ Terwijl jij de persoon moet zijn die de keuzes maakt. Heb je dit gemist? Ga je et nog gebruiken? Kan het weg? Daardoor bepaal jij ook hoelang we samen bezig zijn met opruimen. Jij bent de regisseur en bepaalt het tempo.
Door onze zakelijke relatie verzand je niet in eindeloos theedrinken. En hoe vind je het als je vrienden door jouw persoonlijke spullen gaan? Wil jij voor hen alles weten? Ook die spullen die bovenin de kledingkast liggen, die je eigenlijk bent vergeten? Of verzekeringen, salarisstroken, liefdesbrieven?
Ik maak eerst kennis met je om te bespreken wat je precies wil opruimen. Daarna gaan we in een volgende sessie van maximaal drie uur samen aan de slag. Misschien heb je aan één sessie genoeg en kun je daarna zelf verder. Uiteraard kan ik je ook bij toekomstige sessies helpen. Het is wat jij wil. Jij bent de regisseur. Het resultaat van de sessie is dat je een opgeruimde kast of kamer krijgt en vooral veel voldoening. Je hebt t maar mooi gedaan. Het geeft je zelfvertrouwen en hoop voor de toekomst. En vooral ruimte in je hoofd.
Aanpak en kosten
Kennismaken
Tijdens onze eerste ontmoeting bespreken we je situatie en wensen.
Wat gaan we doen?
Aan de hand van je wensen maak ik een concreet voorstel.
Aan de slag
We prikken een dag en tijdstip om samen aan de slag te gaan.
De kosten van het kennismakingsgesprek krijg je cadeau als je mij een opdracht geeft. Mijn tarief is € 75,- per uur en € 0,30 per kilometer als ik > 15 kilometer reis naar jouw huis.
Ik bied een strippenkaart aan van 12 uur à € 66,50 per uur, 18 uur à € 64,75 per uur of 24 uur en een uurprijs van € 62,50
Wil je weten wat ík voor je kan doen? Vul het contactformulier in dan neem ik contact met je op.
Contactformulier - Opruimen
Administratie
Jouw administratie uit handen geven.
Verhuizen
Ondersteuning bij verhuizen.
Na overlijden
Onbezorgd rouwen én toch aan de slag.
Opruimen
Samen aan de slag en zélf de regie houden.