Ik help je opruimen.
Je bent druk met je eigen leven. Je bent misschien, noodgedwongen, mantelzorger. Je regelt je rot: de post en administratie van je (schoon)ouders, hun was, je kookt af en toe voor ze, je gaat mee naar het ziekenhuis, viert hun (laatste?) verjaardagen en je checkt regelmatig steekt of het allemaal goed gaat. Je komt niet toe aan grote klussen zoals het opruimen in je eigen huis of de zolder eens onder handen nemen.
Het is juist plezierig om met iemand die je (nog) niet kent op te ruimen; jouw spullen of je administratie of het huis van je ouders. Je haalt geen herinneringen op want die zijn er niet. Je dwaalt ook minder af dan als je met familie of vrienden opruimt. Dat scheelt allemaal veel tijd. Door onze zakelijke relatie verzand je niet in eindeloos theedrinken. En hoe vind je het als je vrienden door jouw persoonlijke spullen gaan? Wil jij voor hen alles weten? Ook die spullen die bovenin de kledingkast liggen, die je eigenlijk bent vergeten? Of verzekeringen, salarisstroken, liefdesbrieven?
Ik kan je helpen. Met een checklist bepalen we samen wie welk onderdeel oppakt. Je krijgt inzicht in wat en hoe je wil aanpakken. We bepalen wanneer we aan de slag gaan en welke stappen we ondernemen. Jij houdt de regie in handen.
Geef jezelf tijd en ruimte cadeau.Wil je weten hoe ik je kan helpen opruimen? Of wat het kost als we samen aan de slag gaan? Stuur je bericht naar elsbeth@bergbosch.nlof bel 06 – 82 86 33 89.